Zakaj pisati poslovni blog?

Tako kot v vse druge pore našega življenja, se je internet »zažrl« tudi v posel. Praktično vsa podjetja ali podjetniki se lahko pohvalijo s svojo spletno stranjo, preko katere nagovarjajo svoje stranke ali bodoče kupce. Na ta način jih lahko obvestijo o vsem, kar se v podjetju dogaja, ali pa razložijo tisto, kar največkrat zanima njihove stranke.

Bistvo tega je stalna komunikacija s trgom kot tudi optimizacija delovnega časa. Če bodo ljudje na spletnem blogu lahko poiskali vse potrebne informacije, razna navodila in obvestila, potem bo manj ukvarjanja s telefoni in spletno pošto. Ta čas pa bodo lahko posvetili za rast podjetja in oživljanje novih idej ter projektov.

Poslovni blog kot veja marketinga

Res je. Marketing se namreč močno spreminja in je že zdavnaj iz tiskanih medijev ter oglasov svojo večinsko moč preselil na splet. Čeprav sta še vedno v igri tudi televizija in radio, pa je splet tisti, ki se je postavil na čelo kolone, kar zadeva oglaševanje. Samo na spletu je na voljo nič koliko različnih modelov, kako doseči ciljno publiko.

Oglaševanje na spletnih straneh s pomočjo oglasnih pasic ali člankov, socialna omrežja, email marketing in še in še. Ampak kam se na tem področju uvršča poslovni blog? Najlažje ga uvrstimo v tako imenovani SEO del marketinga (spletna optimizacija za iskalnike), kar pomeni, da nam pomaga skrbeti za dotok organskih obiskovalcev našega spletnega mesta.

Redno pisanje in objavljanje člankov na poslovnem blogu, bo imelo namreč za posledico čedalje boljše uvrstitve med zadetki v spletnih iskalnikih, kot je Google. In vemo, kako je s tem. Le »prva stran« nekaj velja. To pomeni, da se je potrebno na določeno ključno besedo povzpeti med deset najboljših, kajti na drugo stran le redko kdo še pokuka.

Krepitev ugleda blagovne znamke

Ne le na SEO, pisanje poslovnega bloga bo imelo odličen vpliv tudi na dvig vrednosti blagovne znamke v očeh javnosti. Z rednimi objavami boste pokazali, da imate ves čas v mislih zadovoljstvo svojih strank, da imate kaj povedati in da si želite njihovega zadovoljstva.

Znano je, da se pri nakupovanju ljudje orientiramo glede na ceno in konkurenco, pomembno pa je tudi, da vemo, kaj kupujemo. In kje raje plačati za storitev ali določen izdelek kot tam, kjer o tem najdemo prav vse informacije na enem mestu.

Vedno v stiku s stranko

S pisanjem kvalitetnega poslovnega bloga boste dosegli, da se bodo vaše stranke vedno znova vračale k vam. Morda sprva le po določene informacije, kakšne zabavne ali koristne vsebine, posledično pa tudi takrat, ko bodo vaše storitve znova potrebovali. Nekatere podjetnike pisanje takšnega bloga prestraši, a skrbi so povsem odveč.

Bodite iskreni do svojih strank ali bralcev in jim od srca predajte informacijo, za katero vam bodo hvaležni. Če niste povsem prepričani v svoje »pisateljske« sposobnosti, pošljite tekste pred objavo še v lekturo. Ni drago, počutili pa se boste precej bolj samozavestno.

Komentiranje je onemogočeno.