Optimizacija podjetja v današnjem času
Smo globoko v dobi digitalizacije in virtualnih priložnosti, ki so se morda sprva zdele nekoliko nerealne in preveč oddaljene od tistega, o čemer smo se učili. Toda trenutna situacija kaže na to, da so se nekateri že prilagodili, drugi pa se bodo še morali, če bodo želeli obstati na trgu in konkurirati.
Ne gre zgolj za visoko tehnološka in digitalna podjetja, pač pa tudi za veliko pisarniških in drugih storitev, kjer se za delo potrebuje prostor, telefon, računalnik in drugo pisarniško opremo. Računalniki pa seveda potrebujejo določeno programsko opremo oziroma orodja, s katerimi zaposleni opravljajo svoje delo.
Potrebujete fizično pisarno?
Nekoč je veljalo, da vsako resno podjetje potrebuje svoje fizične prostore. Ampak ali to zares drži? Za vse nikakor. V kolikor se v podjetju ukvarjate s spletnimi storitvami, programiranjem, oblikovanjem ali čim podobnim, potem je morda nakup ali najem fizičnih pisarn povsem nepotreben strošek. Z zaposlenimi lahko komunicirate tudi preko maila, telefona ali video-klica.
Veliko tovrstnih podjetij je v zadnjem času svoj posel optimiziralo na način, da zaposleni delajo od doma, saj je vse, kar potrebujejo, računalnik in nekaj pisarniške opreme. Dokazano pa je tudi že bilo, da storilnost pri delu od doma močno poskoči. Ob tem dodajmo še, da odpade prevoz na delo in domov, kar pomeni manjši strošek za podjetje in več časa za zaposlenega. Torej “win-win” situacija!
Programska orodja v oblaku
Ne le prostor (namesto na disku), v oblaku lahko uporabljate tudi programsko opremo, ki jo vi in vaši zaposleni potrebujete za opravljanje svojega dela.
Prednost tovrstnega najema je vsekakor v ceni, saj vam programov ni potrebno kupiti, a tudi v dejstvu, da za njihovo uporabo ne boste potrebovali boljše strojne opreme. Programi v oblaku tečejo na zmogljivih sistemih, vi pa svoj računalnik dejansko potrebujete samo za dostop do njih.
Zaupanje je ključno
Če svojim zaposlenim zaupate, potem boste precej lažje optimizirali svoj posel. Pripravite si načrte dela, razdelite naloge in tedensko (ali dnevno) sestankujte s pomočjo video-konferenčnega klica.
Dogovorite se z zaposlenimi, da dnevno poročajo o opravljenem delu in svoja poročila nalagajo v bazo – na katero od »oblačnih« storitev, do kamor imate dostop vsi v podjetju.
CRM je ključen za dobro optimizacijo posla
CRM ali Customer Relationship Management je sistem za upravljanje baz podatkov, ki so vezani na vaše stranke. Na ta način boste ves čas na tekočem glede opravljenih postopkov in dela na čakanju. Prav tako vam bo dober CRM sistem omogočil, da ne bo prihajalo do zmede ob dopustih, zamenjavi delavcev in podobno, saj bodo vsi podatki vedno pri roki.
CRM je zagotovo še ena stvar, ki močno izboljša delovanje podjetja in optimizira sistem dela. Konec je papirnatih poročil, analiz in zapiskov. S tem odpade tudi povsem nepotrebna izguba časa pri komunikaciji med zaposlenimi zaradi različnih razlag o preteklih postopkih in stanju.
V CRM sistemu bodo imeli tako na primer komercialisti zabeležko o kontaktirani stranki, kdaj so jo nazadnje kontaktirali, o čem je tekla beseda, kakšen je bil dogovor, kdaj je potrebno znova vzpostaviti kontakt in podobno. V primeru bolniške ali odpovedi bo tako naslednik zlahka prevzel nalogo predhodnika.
Optimizacija posla je bila vedno ključ do napredka in širitve podjetja, a v dobi računalništva in spleta je to postalo le še bolj očitno in predvsem nujno.
Komentiranje je onemogočeno.