Kako oglaševati na Googlu?

Verjetno ste med zadetki v spletnem iskalniku Google že ničkolikokrat opazili sponzorirane objave oziroma oglase. Ti se v zadnjem času ne pojavljajo več ob strani zadetkov, pač pa le še na vrhu seznama in pod njim. V najslabšem primeru lahko na svojo poizvedbo s ključno besedo naletite na zadetke, kjer boste morali najprej mimo štirih oglasov, preden boste videli tiste organske ali »naravne« zadetke.

Seveda pa so tudi oglasi zanimivi, kajti oglaševalec očitno oglašuje na ključno besedo, ki ste jo vpisali v iskalnik. Ali vas vsebina oglasa prepriča ali ne, pa je v popolnosti odvisno od vas. A poglejmo na te oglase z druge plati. Recimo, da ste podjetnik, ki želi oglaševati svojo storitev. Kako to narediti?

Google Ads račun

Nekoč dobro znano oglaševalsko platformo AdWords je Google preimenoval v Google Ads. Za odprtje računa ne boste potrebovali nič posebnega. Račun registrirate s svojim e-poštnim naslovom, sledite navodilom in izpolnite vse potrebno. Pred zaključkom boste morali vnesti tudi številko kartice, ki jo boste uporabili kot plačilno sredstvo.

Ta kartica je lahko klasična Mastercard kartica ali Visa, uporabite pa lahko tudi ustrezno predplačniško plačilno kartico. Ko boste račun uspešno potrdili s povratnim klikom na povezavo v svojem e-poštnem nabiralniku, se marketinško popotovanje za vas lahko prične.

Kreiranje kampanje

V prvem koraku boste morali kreirati ustrezno kampanjo, v kateri boste kasneje ustvarili svoje oglase. Kampanja je dejansko mapa, v kateri boste kreirali različne oglasne skupine, v njih pa potem ustrezne oglase. Če poenostavimo, kampanja bo recimo »Električna kolesa«, oglasne skupine pa »Električna kolesa Scott«, »Električna kolesa Giant«, »Akcija električnih koles« in podobno.

Zelo pomembno je, da že na začetku izberete ustrezne filtre za doseg svojih strank in tudi način, kako želite plačevati. Morda na prikaze ali pa zgolj za vsak klik na vaš oglas. Dodajmo še, da lahko oglašujete tako s tekstovnimi kot tudi slikovnimi oglasi. To je odvisno povsem od vas in od vaše oglaševalske strategije. Tovrstni oglasi se nato lahko, poleg iskalnika, prikazujejo v praktično vseh Googlovih orodjih, kot je na primer Gmail.

Vaš prvi oglas

Ko boste prišli do kreiranja oglasa, vas bo platforma, tako kot pri vseh ostalih korakih, vodila od začetka do konca. Tako vam ne bo potrebno šteti, koliko znakov ste vpisali v naslov ali opis oglasa, saj boste imeli dovoljeno število znakov vedno pred svojimi očmi.

Od naslova in same vsebine bo seveda odvisno, ali boste ljudi z oglasom prepričali v klik nanj ali ne. Dodajmo, da bo cena klika (CPC – Cost Per Click) precej nižja, če bo več ljudi kliknilo nanj, kot pa če bo teh manj. To bo za Google signal, da gre za pravi oglas na oglaševano ključno besedo in vas bo na ta način nagradil.

Nekaj nasvetov:

  • Za oglaševanje na Googlu je moč marsikje pridobiti oglaševalski kupon, s katerim boste ob določenih izpolnjenih pogojih prišli do brezplačnih 20, 40, 60 ali več evrov za oglaševanje.
  • Če bo vaša ciljna oziroma oglaševana spletna stran dobro SEO optimizirana, bo cena za oglaševanje precej nižja kot v primeru, da Google vaše strani ne bo videl kot primerne za oglaševane ključne besede.
  • Pred zagonom kampanje vsekakor preverite ključne besede na trgu. Koliko mesečnih iskanj je nanje in ali so dejansko prave za vaš posel. Orodje za tovrstno preverbo boste našli znotraj Google Ads platforme, a boste najprej morali imeti aktivno oglasno kampanjo, če boste želeli priti do natančnih podatkov.
  • Če se vam kjerkoli zatakne, »pogooglajte«, saj ima Google na to temo zelo dobro napisana navodila.
  • Testirajte! Nikoli ne naredite zgolj enega oglasa, pač pa testirajte A/B ali celo C. Torej dva ali tri podobne oglase za isto storitev, z nekoliko drugačno vsebino. Opazili boste, da bo eden izmed oglasov deloval precej bolje in bo tudi cenejši za vas žep.

Komentiranje je onemogočeno.